Op naar huis !

13 oktober 2018 - Puducherry, India

Lieve sponsoren, familie en vrienden,
Het zit er op! Gisteren hebben we uitgebreid en heel intens afscheid genomen van 'ons dorp'. Ze hadden prachtige dansen ingestudeerd, alle kinderen hebben gedanst met volle overtuiging en een ritme dat ons ver voorbij streeft. Prachtig!

Wat laten we achter ? De funderingen van twee woningen, de eerste laag muren en bovenal een hele goede werkethiek! Zien werken doet werken, hebben we in de praktijk gezien. Deze mensen zijn zo ontzettend hard gaan werken, omdat ze door hadden dat zij nu aan de beurt waren. Omdat het project even stil had gelegen, waren ze bang dat hun huis niet meer gebouwd ging worden. Maar daar waren we dan!

En wat nemen we mee ? Machtig mooie herinneringen, hernieuwde inzichten in wat het leven mooi maakt en hoeveel we samen kunnen bereiken.
Want een team vol leken zonder echte bouwervaring heeft daadwerkelijk huizen gebouwd ! Samen kunnen we dus echt alles. En we zijn bereid ons tot het uiterste in te zetten voor anderen. Letterlijk met bloed, zweet en tranen. Ontzettend gaaf om dat weer te mogen ervaren ! We voelen ons gezegend en gaan met een lijf vol liefde en positiviteit terug naar huis. Nog een dag India opsnuiven en dan vanavond weer op weg naar onze geliefden. Yes!

Dank voor al jullie steun, mooie woorden en überhaupt de aandacht die jullie getoond hebben in onze reis. Dank dank dank!

1. Adrie:
    13 oktober 2018
    The only trip you will regret, is the one you don't take!
  2. Hanneke Blom:
    14 oktober 2018
    Helemaal eens Adrie en hier hebben we zeker geen spijt van. We hebben daadwerkelijk iets bijgedragen, bijzondere mensen ontmoet en in drukwekkende reis gehad!
  3. Hanneke van Damme:
    14 oktober 2018
    Via de verhalen en foto's jullie reis een beetje meebeleefd. Wat een bijzondere ervarIng zijn jullie rijker en geweldig wat jullie als team hebben bereikt! Goede reis terug en straks weer welkom op eigen bodem. Lieve groet, Hanneke.
  4. Hanneke Blom:
    15 oktober 2018