Welkom op ons reisblog!

28 september 2018 - Nederland, Nederland

We zijn druk met alle voorbereidingen;  onze vaccinaties zijn gezet en langzaamaan starten we met het pakken van onze koffers. Alle waanzinnig mooie gesponsorde t-shirts worden gewassen, Deet en zonnebrand zijn ingepakt  en toch voor de zekerheid maar wat ORS.. En we lezen ons in. Want India is een bijzonder land met unieke gewoonten. We willen het graag goed doen, niemand voor het hoofd stoten. Dus we bereiden ons voor!
Hoofdschudden/ wiebelen, linkerhand NERGENS voor gebruiken, lange mouwen en lange broeken/ rokken en vooral het besef dat nederigheid en dankbaarheid onze grootste vriend is. Dat kunnen wij!

Wat een avontuur gaan we tegemoet! Dromend van de reis zien we veel kleuren, even zoveel geuren, lieve en zorgzame mensen. Maar ook armoede, een cultuur die volledig anders is dan de onze en ons enorm zal spiegelen. Niet oordelen, ontdekken en veel vragen stellen.
Samenwerking met de groep, nieuwe vriendschappen en vooral heel veel leren van alles wat we meemaken. Het leven opzuigen!

1. Reislogger:
    28 september 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!